«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -
«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 6684
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



 
غمگین

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم. نگاهم کرد دل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاه میکرد

*****************

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم…..تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم

*****************

اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

*****************

خیلی ها نفرین میکنن … تلافی میکنن… اما نه … نفرین من … الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره … تلافی من …. میرم تا به اون برسی … سره راهت نباشم … راستی … قد من دوست داره …؟

*****************

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

*****************

 


یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری
که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . .  این یادت نره . . .

*****************

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده

*****************

زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست … بوسیدن قول ماندن نیست … و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست …

*****************

دلم می خواست بهانه‌ای باشی برای فراموش کردن همه چیز…

اما حالا دلم می‌خواهد بهانه‌ای باشد برای فراموش کردن” تو” !…

*****************

برقص ، گویا هرگز کسی تو را نمی بیند

عاشق شو ، گویا هرگزکسی دلت را نشکسته

و زندگی کن ، گویا بهشت اینجاست .

*****************

عادتم داده خیال تو که تنها نشوم

یاد من هم نکنی باز به یادت باشم .

*****************

نگاه زبان مخصوصی است که احتیاج به ترجمه ندارد .

*****************

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یکجا جمع نمی شود

که در این چند کلمه : او مرا دوست ندارد .

*****************

توانا ترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند

شاید سکوتی تلخ گویای دوست داشتنی شیرین باشد .



نظرات شما عزیزان:

یاسمین
ساعت8:20---1 مرداد 1391
سلام مطالبت رو خوندم خیلی غمگین بود .ولی وب زیبایی داری
سری به من بزن خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:غمگین , توسط غريبه